⇒ Aktuální upozornění:
Během února 2021 došlo ke změně v ukládání nahrávek z online schůzek. Pokud schůzku vytvoříte v kanálu týmu, nahrávka se po ukončení schůzky uloží do sharepointu daného týmu. Pokud schůzku vytvoříte přímo z kalendáře mimo tým, nahrávka je uložena na OneDrive toho, kdo nahrávku spustil. V rámci sharepointu mají všichni členové schůzky k nahrávce editační práva, nahrávka na OneDrive má pro ostatní členy schůzky vyjma vlastníka/prezentujícího defaultně nastaven mód view only (pouze prohlížení). Dokument popisující zmíněné změny naleznete zde.
⇒ POZOR důležité:
Na Univerzitě Karlově je možno se připojit do dvou prostředí MS Teams v závislosti na použité licenci. Proto prosím vždy věnujte pozornost tomu, ve kterém prostředí probíhá výuka. Vyučující mohou využít pro svou výuku obě prostředí. Do univerzitního prostředí office365.cuni.cz se hlásíte loginem osobnicislo@cuni.cz a následně přihlašovacími údaji do CAS. Pro vstup do fakultního prostředí (týká se FF, PedF, FaF, LFHK, PřF, FSV, FHS) využijte návod na stránkách příslušné fakulty.
- Návod na vstup do Office Filosofické fakulty | kontakt na Helpdesk: lvt@ff.cuni.cz
- Návod na vstup do Office Pedagogické fakulty | kontakt na Helpdesk: office365@pedf.cuni.cz
- Návod na vstup do Office Fakulty humanitních studií | kontakt na Helpdesk: OIT@fhs.cuni.cz
- Návod na vstup do Office Fakulty sociálních věd | kontakt na Helpdesk: helpdesk@fsv.cuni.cz
- Návod na vstup do Office Přírodovědecké fakulty | kontakt na Helpdesk: petrus@natur.cuni.cz
- Návod na vstup do Office pro studenty Husitské teologické fakulty | více informací zde.
Microsoft Teams je online nástrojem suplujícím prezenční setkávání v rámci třídy, kruhu a dalších organizovaných skupin studentů s vyučujícím. Nejedná se tradiční LMS (learning management system, česky systém pro řízení studia), jako je např. Moodle. MS Teams nabízí prostor pro organizační komunikaci, online přednášky a sdílení materiálů.
⇒ Uživatelská podpora pro univerzitní instalaci:
- Helpdesk: teams-podpora@cuni.cz
⇒ Problémy s přihlášením/autentifikací do univerzitní instalace:
- Helpdesk: ales.houdek@ruk.cuni.cz
- Aleš Houdek: tel: 224 491 239
UPOZORNĚNÍ: Tato podpora se týká univerzitní licence MS Teams. V případě, že pracujete s fakultní licencí, je třeba se obrátit na fakultní podporu. Pro obsluhu individuálních fakultních licencí nemáme pravomoce. Děkujeme za pochopení!
Návod pro využití MS Teams při státní závěrečné zkoušce naleznete zde.